Gnäll

Sitter hos Jullan nu, har varit och kört för ett tag sen. Jullan har gjort en smoothie till mig som jag ska ta nu,
sen ska vi åka på gymmet och träna kan behövas! Sen ska vi göra lite käk efter det.
Roligt att passa på att ses innan hon åker tillbaka till Luleå nästa vecka.
Annars så sitter jag och gnäller för jag ska köra ganska tidigt imorgon och Sofia har varit snäll och kört mig till malmberget nu i två dagar. Men jag kan ju inte fråga alla hela tiden om de kan skjutsa mig så imorgon måste jag ta bussen, jag hatar att åka buss.

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack själv, hade jättetrevligt. Alltid kul att leka med dig! :)

2012-01-03 @ 21:45:34
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0