Magsjuka

I söndags kväll började jag må dåligt, kände mig illamående och på natten kunde jag inte sova mycket för jag vaknade av att jag mådde illa. Eftersom jag skulle åka hem igår så ville jag gå upp i tid men jag orkade gå upp för att jag mådde så dåligt. När det inte var så länge kvar innan jag skulle åka så duschade jag och tänkte äta en macka för jag tänkte att det bara blir värre om jag inte får i mig något. Hanna var så gullig och tog fram och fixade för jag orkade inte. Försökte äta men efter ett tag var jag tvungen att springa på toan och spy. Mådde genast bättre även fast jag blev lite svag. Trodde det var matförgiftning först men det kan inte ha varit det och har hört flera som fått den här lindrigare varianten med bara en spyomgång. Nåväl satte mig på tåg och flyg och nu är jag hemma igen.

Kommentarer
Postat av: Julia

Usch då, skönt att höra att du är bättre!

2012-02-07 @ 20:08:14
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0