Jag är framme i Katrineholm

Hej vänner
Jag är framme i Katrineholm. Gick upp halv fyra imorse, så är lite lagom trött. Men allt har flytit på fint hela resan. Kan säga att det är otroligt skönt att vara tillbaka "hemma". Känns som jag inte sett ljuset ute på väldigt länge, klart det är ju ljusare i Gällivare nu men annat här och det är skönt. Skönt att få se himlen och solen. Bara det gör att jag blir glad. Har just fikat mackor hemma hos Hanna. Hon gick just till jobbet, är glad att jag hann träffa henne en liten sväng iaf, men när hon slutar jobba ikväll får jag umgås med henne om hon inte är allt för trött. Ska vila nu en liten stund sen kommer pappa och hämtar mig. Första stoppet blir hos farmor och farfar och där är även mina syskon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0