Snart är det jul

Hittills har det här året gått av bara farten. Ibland känns dagarna långa och sega och ibland har man saker att längta till som det kan vara veckor eller månader till. Men allt går så oerhört fort. Det känns som att man knappt hinner blinka så har det gått från att vara måndag till fredag. Imorgon är det redan november, snart kommer snön, snart är det dags för alla julbestyr och julklappsinhandling, för snart är det jul. Det är vår första jul i lägenheten, jag längtar efter att få pynta den julfin, baka och fixa. Men sen har vi det här med julklappar, ibland är det lätt att komma på men iår har jag bara en klar. Vet inte alls vad jag ska köpa till Emil och vet inte vad jag ska köpa till mina fina vänner. Så jag måste nog börja i tid och komma på vad alla ska få :)


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Min bästa julklapp är att få träffa dig o Emil!!!! Massa kramar mamma!!

2011-10-31 @ 16:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0