Hemsk söndag

Vaknade vid kl fem imorse och hade ont i magen och mådde illa. Visste inte vad jag skulle göra hade så ont att jag knappt kunde röra på mig. Fick springa på toan för att spy. Jag hatar att spy. Har legat i sängen hela dagen och kollat skilda världar och haft ont hela dagen. Va rädd att det skulle vara magsjuka men har ätit nu på kvällen och det gick bra. Så jag hoppas ni haft en bättre dag än ja. Vill också gratta Dea på hennes födelsedag och det va otur att ja inte kunde åka och fira henne. Men får ta med hennes present och fira henne i veckan istället. Sov gott

Kommentarer
Postat av: Julia

HOjja! Hoppas du får veta vad det är för fel... bara det inte hör ihop med dedär ryckningarna.....

2011-10-03 @ 18:08:17
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0