Envägskommunikation

Fy fan för envägskommunikation. Jag ska bara lägga min energi och min kärlek på folk som bryr sig och faktiskt förtjänar det. För att ha kära vänner är så fint och något som man mår så bra av. Jag vet precis vilka jag kan ringa när det är något och vilka som inte bryr sig ett skit. Men jag tycker bara det är bra att man får en insikt i verkligheten och inte slösar energi på någon som faktiskt inte bryr sig. Livet är för kort för att hålla på med sånt. Man måste rensa ibland för att ha en vänskap som inte ger något är inte någon sann vänskap. Jag vill hellre spendera min tid med människor jag tycker om. Det handlar om att ge och ta, respektera och lyssna och aldrig ta förgivet. Jag håller hårt i mina vänner och dom betyder så otroligt mycket för mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0