Trött

Åh så trött jag är. Har vaknat tidigt två dagar i rad, men då är ju problemet att jag somnar ganska sent. Fick en lapp för någon vecka sen att de ska komma och kolla fläkten och lite andra saker i lägenheten. Känner mig lite stressad eftersom man inte vet alls när de kommer. Hade varit bättre om man visste vilken dag. Utgång imorgon? Känner mig inte sugen. Men när det väl händer något kanske man måste fara. Får se hur det blir. Sofia var på Ikea i veckan och frågade snällt om jag ville ha någe så gav henne perngar så hon kunde köpa en spotlight till köket. Har tyckt att det var så dåligt ljus där, men nu blev det skillnad, blev super fint. Nu ska jag försöka att väcka mig hjärna till liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0