Sandra, min älskade och saknade syster ♥

Idag är det din dag, idag skulle du blivit 21 år. Tiden går fort men minnena av dig kommer alltid sitta kvar och jag önskar att jag hade fått lära känna dig bättre. Jag önskar att jag hade fått vara med under dina tonår, när du fått din första kyss, din första pojkvän, jag hade velat vara med om allt. Jag hade velat stötta och skydda dig. Jag önskar så mycket, men jag vill och tror att du vakar över mig. För mig är du är den finaste av alla änglar men jag är ändå lite arg att dom var tvungna att ta dig så tidigt ifrån oss. Men jag hoppas att du har det bra, jag hoppas att du inte har ont och lider. Jag har hört att tiden i himlen går väldigt fort jämfört med åren här så vi kommer ses igen älskade du ♥


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Gud va fint du har skrivit!!!! Åren går fort där uppe det vet jag!!! Masssssa Kramar mamma!! Älskar dig!!<3<3<3<3<3

2011-11-20 @ 13:45:53
Postat av: [email protected]

Hon vakar säkert över dig gumman!!! Det vet jag!!!!

2011-11-20 @ 13:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0