Jag hade tänkt..

Ta upp det här för ett tag sen. Men nu ska ni få höra mina kära läsare. Det var så här att för några veckor sedan var jag och storhandlade, själv. Tog en vagn hade min lista och började handla. När jag nästan är klar är ju vagnen ganska full och då börjar jag märka hur många kollar på mig och på vagnen. Kolla länge och väl vad jag har stoppat i vagnen och kollar på mig. Det är inte diskret utan nästan så man kan säga att de glor. Va är det för fel att storhandla? Jag brukar planera maträtter i förväg så jag vet på en ungefär vad jag ska handla. Men är det något fel? Jag tycker inte det och jag brukar inte glo på folk i affären för att de har en vagn med mat i. Vi är ju då i en mataffär och där handlar man väl mat. Är det att jag ser så ung ut eller vad är problemet? Alla behöver väl äta? För mig del är det skönt att handla ganska mycket så man slipper åka till affären var och varannan dag. Visst man kanske behöver mjölk och sånt men man behöver inte gå så länge i affären, jag har dessutom en pojkvän som inte är så förtjust att gå och handla så vår lösning på detta är så här. Smidigt tycker jag för jag gillar att handla. Ha tid att gå och kolla osv. Men jag vet inte något fel är det tydligen.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha vi tar alltid en vagn, annars slutar det bara med att vi får hämta en korg till och sen går vi där med varsin smockfull korg som vi knappt orkar bära. :P

2011-11-16 @ 13:36:38
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0