inspiration

Lyssnar på julmusik och kollar på inspiration till julen. Är så sugen på att pynta, men ska hålla mig till nästa helg. Ska åka till Luleå då och köpa massa fint. Men något jag inte är säker på är vad jag ska ha för adventsljusstakar. Finns så många olika, är inte säker på varken modell eller färg.






Ja det finns många olika men tror inte det blir någon av dom här modellerna men den röda och den sista vita är väl dom klassiska. Men sen funderar jag på om man ska ha något ute, vad man ska ha mer än ljusstakar, vill inte att det ska bli för mycket heller. Funderar på nya gardiner, dukar, handdukar. Ja lite av varje men vi får se vad jag hittar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0