pass

Igår när vi var och fikade morsdagsfika hos Kristina kom det på tal att man skulle ha pass till kryssningen vilket jag inte tänkte på förens igår. Har haft så mycket annat i huvudet att jag inte tänk en tanke på det. Jag blev arg på mig själv eftersom jag varken visste var passet var eller hur länge det räckte. Efter flytten har jag inte riktigt fått ordning på allt ännu, så när vi kom hem vände jag upp och ner på allt men hittade jag passet, nej. Vi kollade klart en film vi börjat kolla på tidigare och sedan var det dags att sova men kunde inte sova så jag letade vidare och tillslut hittade jag passet och det går inte ut förens i november så jag klarar mig till kryssningen men måste göra ett nytt pass snart ändå. Så en sten föll från mina axlar eftersom jag längtar till kryssningen och verkligen vill åka, annars hade jag nog fortfarande varit sur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0