varför är det så tråkigt med allt som har att göra med disk ?

Förut så klagade jag för att vi inte hade en diskmaskin, nu klagar jag inte men på något sätt så tar det emot att lägga in disk, sätta på diskmaskinen och sedan plocka ut och ställa in allt. Jag tycker det är så enormt tråkigt plus att jag har blivit en riktigt slö jäkel och det ska jag ändra på. Hoppas att min crosstrainer kommer i veckan! Jag vet att det finns de som är skeptiska till att ha saker hemma. Att man tillslut sätter den i ett hörn så den får samla damm. Men så ska det inte bli, jag är väldigt bestämd och jag ska träna. Varje dag!

Har även beställt lite kläder, kände att jag behövde lite nytt. Hoppas de kommer imorgon. Igår fick jag ett nytt bankkort och jag hoppas det funkar. Har varit lite jobbigt att vara utan kort.

Nej nu ska jag äta fruskost.

Pusss


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: men tack så mkt:)

2011-03-01 @ 10:28:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0