Så typiskt mig

God kväll!

Tror ni inte att jag ramlade just nedanför trappan för andra gången på en vecka. Men den här gången hade jag inte lika mycket tur, skrapade handflatan men det är ingen fara. Värre är det med foten (så klart samma fot som jag stukat flera gånger) kan inte böja den uppåt och har ont på smalbenet. Ni som känner mig vet att det är så typiskt mig. Jag är väldigt klumpig.


Man kan inte leva livet och vara dum mot andra, nån gång slår det tillbaka. Var så säker.


MEN GUD, förresten kolla på BigBroters hemsida, Rodney och Sanna förlovade efter 2 veckor ?? Måste vara ett skämt

Nu ska jag kolla csi miami.

Natti natti kära vänner


Kommentarer
Postat av: Julia

Uschdå, stackarn! Skickar massa kryapådig-kramar

2011-03-04 @ 19:40:04
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0