I miss you

Saknaden av mina vänner är väldigt stor. Jag saknar er så det gör ont i hjärtat. Önskar verkligen att avståndet hade varit mindre. Mina vänner är en del av mig och utan dom känns det som att jag tappar bort endel av mig själv. Det som är tråkigt när man flyttar och inte längre bor nära varandra är det oundvikliga, även om man inte glider ifrån varandra helt så glider man ifrån varandra. Man kan inte träffas på samma sätt och man har inte tid att höra av sig hela tiden för livet väntar inte och det finns så mycket att fixa i och med vardagen. Men så fort man får ett sms, telefonsamtal så känns allt så mycket lättare. För man vet att den personen som finns i den andra änden bryr sig och finns där. Och så fort man träffas är allt precis som förut. Jag vet att mina vänner finns där om det är något och jag finns där för dom, alltid. Det man får göra under tiden man inte ses eller hörs är att hålla fast vid alla fina minnen och aldrig glömma och framför allt förstå att även om man inte hörs hela tiden så betyder inte det att vänskapen är slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0