Ett kärt besök av en kär vän

I torsdags kom min kära vän Hanna hit. Har haft några fina dagar tillsammans med henne. Imorse var det dags för henne att åka hem till Katrineholm igen så vid klockan fem åkte vi till flyget. Hanna är min äldsta vän och jag vet att hon alltid finns för mig även om det är många mil som skiljer oss åt. Jag önskar faktiskt att vi bodde närmare varandra. Men det är alltid lika roligt att ses igen och uppdatera varandra. Vi har alltid en förmåga att börja diskutera saker, det har vi nog alltid haft och det är en charm i sig. Men vi har iaf hunnit med både det ena och det andra som bla lite skoter, after ski, krogen, massa mys. Hoppas på att hon kommer upp till sommaren igen men jag ska nog hinna åka hem innan det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0