En bra start på dagen

Har vaknat för nån timme sedan, känner mig utvilad fast det blev en utekväll för mig. Vi kom hem ganska tidigt igår vilket var ganska skönt. Men åt iaf väldigt gott igår, vilket jag redan visste att jag skulle göra. För Olles gör alltid god mat. Kvällen var inte den bästa, men den tillbringades med trevligt sällskap så det spelade ingen roll. Har just slängt in en tvätt, har läst lite bloggar och nu ska jag ta tag i allt annat.
Idag ska vi bjuda Sandra och Fredrik på 3-rätters. Menyn skriver jag sen så kan ni få se. Jag hoppas det kommer bli gott.

Puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh är så avis på er som fick Ollesmat! Ska bli spännande att se vad ni fixade för trerätters! :)

2011-03-06 @ 14:36:09
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0