solen i ögonen

God morgon trogna bloggläsare :)

Idag vaknade jag tidigt av värmen och solen som strålade in genom persiennerna. Har varit på promenad med Bella och det var riktigt varmt ute. Man blir pigg man blir glad det är så här jag vill att hela sommaren ska vara, eller det kan få regna nån dag det gör inget. Egentligen hade jag velat sova lite till men det gav jag upp för flera timmar sedan så nu har jag slängt in en tvätt och ska faktiskt börja tänka på vad jag ska ha med mig ner till Stockholm. Igår kväll så städade jag undan ganska mycket och dammsög osv var skönt att få ordning. Imorgon åker vi ner till Stockholm vi ska ta en kryssning igen! Ska bli jätteroligt. Ikväll ska jag vinna pengar, ska på bilbingo med Jullan och busarna :) Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha jullan - det var länge sen! =)

2011-06-30 @ 10:02:17
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0