Jag har det bra i norrköping

Jag har det väldigt bra här, njuter av det underbara vädret, solen värmen så skönt och Bella har det väldigt bra. Hon hinner knappt vila eftersom alla vill busa med henne, vilket är roligt :) Men det skönaste är nog att det känns lite som att komma hem. Jag älskar att vara här, jag trivs så bra. Igår var vi i Söderköping, gick bredvid göta kanal och såg slussningen, fikade och gick och kollade på alla fina hus. Väldig mysigt. Hann även med att fynda lite på glitters outlet. Men jag sammanfattar nog allt i några bilder. Ha det så bra så länge kära vänner.





Har varit så varmt att många getingar dött av värmen.





Ser ni vad det är på den övre bilden? :)




Blev bjudna på porterstek av Martin och hans familj. Det var otroligt gott!





Kommentarer
Postat av: Julia

Vad fin du är och vad härligt det ser ut! Riktig sommarkänsla. Känns som att det här kommer bli den bästa sommaren någonsin! :D

2011-06-05 @ 13:53:30
URL: http://juliaelhag.blogg.se/
Postat av: Jouline

Sv: Tack så mycket :)

Åh så härliga bilder och så mysigt det ser ut att vara där. Verkar vara en mysig stad :)

2011-06-05 @ 15:17:19
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0