Jag är tillbaka

Hej ni fina!

Har varit hemma några dagar nu och jag har dragit på mig en förkylning som bara blir värre och värre, halsen gör ont, har hosta och näsan är helt igentäppt. Tyckte att det var bättre igår sen idag när jag vakna så var det värre. Är helt slut, är trött hela tiden och det är nog en kombination av ett ganska hektiskt schema nere i söder och av att jag är förkyld. Jag har haft en underbar tid med familj och vänner. Saknar redan allihopa. Innan jag åkte så hann jag även träffa Hanna, egentligen så ville jag ha mer tid med henne men hoppas det blir mer nästa gång :) Håller även tummarna på att min familj ska komma hit snart, alla ska inte komma samtidigt men vi får se hur allt blir. Ska till Umeå den 27:e måste åkte redan på söndagen för jag ska vara på sjukhuset redan på morgonen. Är det någon som är sugen på att följa med så säg till !! Ska snart hoppa in i duschen och sedan ska jag fika med Dea, var ju som sagt ett bra tag sedan vi sågs. Avslutar med lite bilder.














Kommentarer
Postat av: Julia

Krya på dig, vännen!

2011-06-20 @ 20:13:47
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0