dansa hela natten

Det blev onsdagspub igår och jag hade så här i efterhand väldigt roligt. Vi blev lite less på dj´n eftersom han mixade alla låtar till det sämre. Men det hindrade inte mig och Nina att skaka lite rumpa och ha roligt eftersom vi var sugna på att dansa redan innan vi kom dit. Sedan blev det som vanligt Manuella för en pizza men jag är duktig och smakade bara nån bit för vi käkade faktiskt en god cesarsallad på nex när vi kom dit. En väldigt bra kväll och jag tror att vädret gjorde mycket för igår kändes det faktiskt som sommar, nästan iaf!

Nåväl städa,packa och fixa idag imorgon bitti åker vi neråt :)

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; åhh tusent ack sötnos ! blev super glad :D:D<3

2011-06-03 @ 17:55:32
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0