trött

Gudars va trött jag är. Känns som jag knappt orkar röra på mig. Igår åt vi mar här, men vi lagade ingen mat utan vi åt olika maträtter, men det gör ju ingenting. Sen blev det film och sedan myste vi bara på. Framåt natten var jag så trött att jag inte kunde se något. Är väl ett tecken på att man ska gå och lägga sig och somna gjorde jag nästan direkt. Vaknade vid tio idag har väl inte gjort allt för mycket, Sofia och jag kolla en film och sedan har jag kollat lite repriser på tvn. Är så glad för mina vänner och nu har jag fått två super dagar med dom. Förut kände jag mig så ensam men den känslan är borta nu och det är så otroligt skönt. Jag har väldigt fina vänner här och det är jag så tacksam för. Idag kommer äntligen E hem, har saknat han när han varit iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0