trött

Igår blev det onsdagspuben en sväng, väldigt trevligt. Lina kom hit innan också och det var roligt att träffa henne, var nog i våras vi sågs sist. Vaknade efter fyra i natt och efter det kunde jag inte somna om på flera timmar. Runt halv åtta somnade jag igen och sen vaknade jag halv tolv av att E ringde. Jag är trött som tusan och känner jag nog kommer bli trött i huvudet av alla nr som kommer ropas ut under bilbingon, men jag ska ändå dit :) Ska till sjukhuset snart sen blir det hem och förbereda maten sen ska vi köpa möbler till balkongen, vilket är på tiden efter det ska vi springa och sen hem och duscha käka och sedan vidare till bilbingon. Nej nu ska jag göra mig klar och gå. Vi hörs sen mina vänner. puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas du är piggare nu, för nu åker jag mot dig! =)

2011-07-14 @ 17:45:46
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0