Nu vet jag

Ja helt plötsligt så gick det upp ett ljus! Det har hänt en gång förut, men jag hade helt glömt bort det!!


Sitter och är helt proppmätt, känner mig nästan på gränsen till illamående. Har gjort en riktigt lyxig torsdagsmiddag med köttbullar och makaroner :) Men det bästa men det kommer inte förens dagen efter för jag har pippi på att äta kalla köttbullar :) Jag kan inte annat än att längta till måndag och sedan till våran resa senare under veckan. Det blir kanon!! Men självklart så tror jag den här helgen också blir toppen! Idag har jag varit tokseg men har hunnit med en telefondejt med en kär vän och sedan lite andra nödvändiga samtal plus 6 st ner till söder.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0