Nu så

Nu är kontraktet på skrivet och nästa vecka flyttar vi in. Kanon, synd bara att vi måste vänta ett tag på sängen men det är det värt! Så nu blir det nog några veckor fram över med massa fix hit och dit.

Idag är jag trött som tusan, har fått huvudvärk och känner mig lite småstressad. Mycket som ska planeras och då gäller det inte bara flytten. Förövrig var jag nära på att bränna upp hela lägenheten idag, tur att micron inte sprängdes. Så det luktar bränt här hemma, försöker vädra men det går inte bort. Har även börjat småpacka, men är glad att det faktiskt inte blir så mycket som ska med. Ska bli skönt med nytt!

Ska lämna in mobilen snart också, så får ni inte tag i mig så är det troligen mobilen. Den lever sitt eget liv och gör vad den känner för.

/ Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0