Björn Axén

Den här funderar jag starkt på att köpa.



Nyhet höst 2010!
Läcker professionell plattång med extra långa plattor för maximal effektivitet på längre/fylligare hår.

Teknisk information: Inställbar temperatur från 120°C till 230°C. Snabb uppvärmning ca 60 sekunder. Högresistent keramisk beläggning med tourmaline för minskad friktion, ökad glans samt skonsam behandling, motverkar även statisk elektricitet och bevarar fukten i håret. Flexibla (flytande) plattor för ett jämnt och kontinuerligt tryck mot håret. Auto-off: Plattången stänger av sig automatiskt efter 60 minuter. Extra lång sladd: 2,8 meter.

Användning: Appliceras på torrt hår.

Övrigt: Exklusiv värmetålig förvaringsväska medföljer.
PRIS: 695 kr

Kommentarer
Postat av: Julia

Usch, han borde gå till läkarn och kolla upp så det inte är ngt allvarligt! Jadu, känns sådär haha. blir väl vad man gör det till!



Innan du köper ny plattång så tycker jag du borde testa min, typ den bästa jag provat och den blir 160 grader på 3 s. =)

2011-01-05 @ 10:37:57
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0