att vårda sitt hår

Ska jag vara ärlig är jag riktigt dålig på det. Har balsam när jag duschar sätter hårinpackning ibland när jag orkar och använder värmesprej när jag kommer ihåg. Jag vet man ska ta hand om sitt hår och jag ska försöka bli bättre. Är även dålig på att boka tid till frissan. Trivs bäst när jag plattar håret men det sliter så mycket så nu försöker jag bara att lufttorka det. Blir mest att jag har det i en knut på huvudet för att jag tycker det är ivägen. Men vill inte klippa mig för det trivs jag inte i och jag ångrar mig alltid när jag klipper mig men likaväl när jag har långt hår så tycker jag bara det är jobbigt. Man är då aldrig nöjd. Så här ser iaf mitt hår ut naturligt, man ser ju inte allt men lite iaf.


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh tycker du har så himla fint hår! :)

2011-01-18 @ 15:24:38
URL: http://juliaelhag.blogg.se/
Postat av: Lauritsmathilda

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-12-08 @ 11:57:32
URL: http://lauritsmathilda.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0