ÄNTLIGEN!!

Efter en svettig budgivning så blev det tillslut klart och det var vi som hade det sista budet :) Så nu äntligen ska vi flytta till större och det ska bli så skönt med ett sovrum och framför allt ha ett kök, tvättmaskin, diskmaskin. Åh jag längtar till vi får fixa till allt. Men iaf så ska vi skriva kontrakt imorgon och vi får flytta dit senast nästa fredag så här går det fort fram :) Som det ser ut nu så har vi en köpare till den här lägenheten så hoppas att allt flyter på utan massa problem. Jag är så himla glad idag och ni som känner mig vet hur gärna jag velat ha större! Sen ska det bli skönt att ha närmare till mina vänner!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Julia

Är så himla glad för eran skull! :)

2011-01-25 @ 08:51:55
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0