fadder

Jag vill så gärna ha ett fadderbarn. Jag har alltid velat vara en fadder men känner att jag vill kunna ge barnet något och jag vill kunna hälsa på därför väntar jag till jag är lite äldre och har en fast ekonomi. Jag skulle gärna vilja ha ett fadderbarn i Indien eftersom jag har mina rötter där. Jag vill verkligen hjälpa till och även om man inte kan hjälpa alla så kan man iallafall vara med och försöka förändra livet för endel människor. Det finns så mycket som vi bara tar förgivet och inte uppskattar. Så när allt känns för jävligt kan man ändå försöka tänka på vad man har, för det finns så många människor som inte har mat för dagen inte har någonstans att bo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0