3

Verkar inte bättre än att det blir och vänta till fredag. Jag har ändå så jäkla mycket att göra. Allt bara snurrar runt i skallen, det är mycket nu. Men det är faktiskt roligt också. Önskar bara att jag kunde känna mig lite piggare, det hade varit skönt.

Endel människor förändras i ens ögon, till det bättre eller till det sämre. Du är på botten och från och med idag ser jag dig inte mer och jag spiller inga tårar någe mer, jag orkar inte. Inte värt det.

Igår var vi hos Sandra och Fredde, Emil hjälpte till där och jag och sandra satt i soffan och pratade på. Blir roligt att vi snart är grannar och det är så skönt att det är så nära, känner på mig att det kommer bli riktigt bra och väldigt roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0