Tandläkaren

Var hos tandläkaren idag. När dom skulle ta bilder på tänderna fick jag kväljningar (som vanligt) fick skölja med något som skulle bedöva munnen och det blev bättre. Men sista bilden de skulle ta gick inte de försökte och jag försökte att inte få kväljningar men efter ett tag gav de upp. De sa att det gick bra iaf, att de kunde se lite på bilden de tagit lite längre fram. Usch skäms för mig själv. Tycker sånt är pinsamt. Pinsamt att min tandläkare var tvungen att hämta en till för att man är så besvärlig, men som tur var skratta de bara. Nåväl, nu är det iaf gjort.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha du är iaf inte ensam om att vara kass på att ta tandröntgen. Är likadan, börjar typ grina för att dedär plastskivorna skaver och skär in så mkt i tandköttet!

2011-12-16 @ 11:01:47
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0