Nyårslöfte

Brukar aldrig ha ett nyårslöfte, har alltid tänkt att det inte är någon mening med det. Men nu har jag faktiskt ett. Tror det blir bra, för då börjar det på söndag och om några månader ska det vara skillnad. Jag ska gå ner i vikt, till den vikten jag hade innan jag blev sjuk. Jag måste verkligen peppa och motivera mig, klart jag är motiverad men kanske inte varje dag så nu ska det bli skillnad. Är ju ingen annan än jag som kan göra något åt det så bättre att göra allt man kan än att jag ska gå och klaga hela tiden. Men vill att allt ska ske på en hälsosam nivå så givetvis kommer det kanske dröja ett tag men jag vill göra hela 2012 till ett väldigt bra år på alla sätt. Jag vill gå ner i vikt och jag ska göra det. Har givetvis andra saker jag vill men kommer bara ha ett nyårslöfte. 2012 ska bli mitt år, jag vill försöka nå några av mina mål och nästa nyår vill jag känna mig stolt över vad jag gjort och inte sitta och ångra saker jag inte gjort.


Kommentarer
Postat av: Julia

Kör hårt och lycka till! :) Måste också klura ut ngt bra nyårslöfte nu...

2011-12-30 @ 17:43:45
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0