höst

Heeej på er

Då var sommaren slut, idag är det 5-7 plusgrader och regn. Man känner i luften att hösten är på väg, på ett sätt känns det lite tråkigt men annars så känns det ganska skönt, och jag längtar faktiskt lite till vintern. Tänk när första snön kommer och lyser upp, allt blir så mycket trevligare och man får den första julkänslan. Men först kommer hösten och tänk bara på vilka fina färger hösten bjuder på, mysigt att ta på sig varma kläder och gå ut och ta en promenad bland alla färger och andas in den friska luften och varför inte avsluta med ett varmtbad och lite te, låter inte fel eller hur? :)

Har just gjort en av alla måste saker, ringt till vattenfall och ändrat vårat elavtal.

Nu ska jag ta tag i garderoben och slänga en massa kläder som jag ändå aldrig använder, jag kan erkänna att jag är dålig på att rensa ut, jag sparar och tänker alltid att jag kommer använda den senare, men det händer aldrig och nu börjar det bli brist på plats och jag vill ha ordning nu så nu är det dags. puss

Bjuder på lite vinter och höst bilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0