Katrineholm

Slänger in en snabb uppdatering!

Kom "hem" till Katrineholm igår. Mamma mötte upp mig och Bella på tågstationen och sedan gick vi hem till henne och eftersom jag hade ont i huvudet så gav hon mig massage, väldigt skönt och välbehövligt. Efter det gick vi på stan och mamma bjöd mig på en väldigt god lunch. Var med mamma i några timmar och hade det mysigt innan pappa kom och hämtade mig. Åkte till farmor och farfar där det bjöds på vildsvin till middag, väldigt gott. Som jag saknat det! Efter det åkte vi hem till pappa och jag satt och prata med pappa och mina syskon, väldigt trevligt. På kvällen skjutsade han mig till min Ballerina och vi satt och pratade och uppdaterade varandra om våra liv och vad som hänt sen vi sågs sist :) En fin dag med nära och kära. Sen blev det att sova och både jag och Bella var riktigt trötta. Nu sitter jag i soffan och min buse sover ännu. Ska snart göra mig i ordning och gå bort till Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0