hejsan mina läsare

Go kväll

Har haft en trevlig helg i Luleå med mitt hjärta :) Vi har gått på stan, inhandlat saker till lägenheten, ätit gott, biobesök och när vi skulle åka träffade vi på Carola. Hon var på hotellet och när vi var utanför frågade hon om vi skulle komma ikväll när hon skulle uppträda. När vi kom hem åkte vi direkt till svärmor och firade henne på hennes födelsedag. Som vanligt hade hon bakat gott, men försökte att inte äta så eftersom jag tänkt att jag ska trappa ner på sötsaker. Efter det har vi fixat på balkongen och det blev mycket mysigare än innan. Nu ska jag laga lite käk och ta det lugnt.


Kommentarer
Postat av: Julia

Ska bli så spännande att se eran nya balkong sen! :)



Absolut, vi kan styra upp typ brunch med färkpressad juice, massa goda pålägg och nybakade scones! :)

2011-04-18 @ 10:02:30
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0