ensam

Att vara ensam hemma är verkligen tråkigt. Kan ju vara skönt ibland men jag föredrar att ha min kära sambo hemma. Eller så hade det varit roligt att ha en kär vän här som man hade kunnat ha roligt med. Hade ju planer på att åka hem men kände att det blir bättre att åka en annan helg. Ångrar mig lite just nu. Alltid när Emil är iväg så saknar jag min familj och mina vänner extra mycket. Man tänker så mycket när man är själv och då saknar man det som man håller kärt. Jag tycker verkligen att avståndet är ett problem. Något som är bra är att Bella håller mig sällskap, hon är så söt min lilla buse. För att fördriva tiden har jag kollat på skilda världar. Tidigare idag har jag varit och fikat hos Sandra eftersom fyllde 18 år igår! Idag har jag köpt nya tygskor och det var verkligen på tiden då mina gamla verkligen höll på att rasa sönder. Nu ska jag gå ut med Bella sen ska jag gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0