Helgen

Har haft en jättebra helg :) I fredags åkte jag och emil ner till Umeå, på kvällen åt vi massa gott med Ewa och Peter. På lördagskvällen blev det middag på invito med trevligt sällskap, sen utgång. Nu är Bella kvar med Ewa och Emil har åkt hem, saknar han redan :( Att sitta själv på patienthotellet är ganska trist, tycker lite synd om mig själv. Det roliga är att Sofia kommit och imorgon får jag äntligen träffa henne :) Imorgon börjar allvaret med första undersökningen, är nervös, men hoppas allt går bra. Ska på undersökningar varje dag fram till onsdag.


Nåväl, har inte mycket mer att säga så vi hörs.


Kommentarer
Postat av: dea

snygg du är!! hoppas allt går bra! jag tänker på dig! puss

2010-09-13 @ 12:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0