But I got lost a time or two

Igår tog jag och emil en fika på det nya fiket, jag gillade det verkligen :)

Idag har jag gjort lite allt möjligt men kvällen har jag spenderat själv vilket jag inte riktigt gillar, är väldigt less på att vara ensam nu. Men iaf så skulle jag ha åkt till sandra men fick så ont i ryggen på kvällen att jag kände att det var bäst att va hemma. Har jätte ont i öronen, vill verkligen inte bli mer sjuk nu plus att det är en risk för mig att att få öroninflammation eftersom man blir svullen i huvudet. Det är bara att hålla tummarna att det ger sig.

För övrigt längtar jag till nästa helg, kommer bli kanon :) Men som vanligt har jag nästan fått lite panik, för jag har inget att ha på mig. Eller jo det har jag ju, men som vanligt när man ska fara ut så vill man ha något nytt !

Nä nu ska jag slå igång en film och mysa med Bella.

Imorgon blir det fika med Dea , bio och söndagsmys :)

Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0