Life is ours, we live it our way

Snart är det fredag, va skönt. Är helt slut nu när jag har praktik så ska bli skönt med en lugn helg. Senare idag ska jag och Sofia fara iväg och fixa lite saker. Sedan har jag och emil lite saker att boka och fixa. Har så mycket att se fram emot, det ska bli så roligt.

Ibland undrar jag varför endel människor förskönar precis allt, är det för att de tror att de varit så när de blickar tillbaka, eller är det för att det ska låta som att de har det bättre än alla andra ?

Nej nu har jag inte tid att sitta här, dax att fixa till sig och gå på vårdcentralen. Kan säga att jag trivs hur bra som helst. Nu har jag fått ta EKG, ta massa prover och dessutom så sticker jag patienter nu. Fick beröm igår med, det är roligt att de går och säger till personalen att det tycker jag har gjort ett bra jobb. Det värmer verkligen.



Hoppas att snön kommer snart.

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vad kul att du trivs. Och att du är uppskattad av patienterna - måste ju kännas kanon!



Ska bli så kul när Bella och Svante får se snö för första gången! :)

2010-10-07 @ 08:14:32
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0