underbara fredag

Vet inte om det blir utgång idag eller om det blir mys framför idol. Vi får se , imorgon ska vi iallafall kolla på World Cup och på söndag kan jag inte göra något annat än att vara hemma + att jag ska vara fastande hela dagen. Ska förbereda mig för undersökningen på måndag. Är nervös och jag vill bara ha det gjort. Egentligen vill jag bara ha tisdag så allt är över. Men ska försöka njuta av fredagen och lördagen inget blir bättre av att man oroar sig. Igår var jag och tog prover inför måndagen och det tog ungefär 2 timmar från att jag åkte till jag var hemma igen för att ta en prov på nån minut. Nej jag är inget fan av att åka buss . Kollade på skoterskor och hjälm igår skorna jag vill ha ska jag nog ta i en annan färg för att det är nog det bästa när man är lika klumpig som jag. Och jag har bara hittat en hjälm jag vill ha men den är riktigt dyr. Får fundera ett tag till. Jag är så omtoiverad till att plugga, vet inte hur jag ska få lusten tillbaka, känner mig stressad men orkar inte göra något. Har hamnat i en ond cirkel.  Nej nu ska jag kika lite tv.

vi hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0