Umeå

Vi var i Umeå i helgen, men helgen gick för fort och vi tillbringade många timmar i skjuthallen vilket blev lite segt efter några timmar. Men hade iaf det bästa sällskapet man kan ha så det gjorde inte så mycket. Hann även med att gå på bio med Therese, robin och cecilia, det blev Due date. Jag tycker faktiskt filmen var bra, brukar inte gilla komedier för jag tycker de är så överdrivna. Inget undantag för den här men den va rolig. Sen blev det hemresan på söndagen och på kvällen då kom Julia över med deras lilla Svante. Han var så söt, Bella ville busa med han men han var lite tvär tills de skulle åka då började han slappna av lite och de kunde busa lite. Men blir nog bättre ju mer de får träffas.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha förlåt igen för klutten på hallmattan! och tack så jättemycket för presenten! Ska unna mig en muskelmassage efter jag gjort en tenta sen! :)

2010-11-10 @ 11:12:13
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0