Tidigt

Idag klev jag upp ovanligt tidigt, klockan ringde innan klockan sex. För idag har vi varit och vaccinerat oss. Gårdagen var lugn hade så ont i huvudet så orkade inte göra något. Har ont i huvudet idag med så ska bara försöka bli av med den. Tror jag måste få mer struktur på mina dagar. Är så trött hela tiden. Igår när jag hade pluggat så blev värken ännu värre. Det hade varit skönt att känna sig pigg någon gång, att man har ork till att göra saker. Jobbigt att behöva pressa sig för att orka med allt. Ibland brukar jag fundera på hur endel människors liv bara flyter på medan andra får hinder på hinder. Ibland kan jag tycka att det är orättvist.

Det var allt för mig, Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0