När man inte kan sova

då roar jag mig med att kolla på massa kriminal serier, vilket jag älskar att kolla på. Bella är vaken och traskar runt här runt fötterna, tror hon är lite hungrig fortfarande. Stackar liten har ju varit fastande hela dagen. Men efter klockan sex fick hon äntligen äta igen, men bara flytande. Så blir att mixa hennes mat de kommande 4 dagarn. Men allt har iaf gått bra, och nu är hennes mjölktänder borta. Var och gjorde skoterprovet förut, jag klarade det så nu är det bara körningen kvar. Kika in en snabb sväng på expert och kollade om de fått in grejerna till mobilen, men icket.

Nej nu lite tv, eller så blir det lite läsning.


God natt


Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis! Vad duktig du är! :)

2010-12-08 @ 07:31:59
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0