Dagens

Idag har jag varit på stan med Julia i flera timmar. Hittade två fina halsband men har inte riktigt bestämt vilket jag ska ha imorgon, köpte även nya örhängen, nya sminkpenslar, en parfym, en tröja. Sen har vi varit och fikat. När jag skulle ta bussen hem så hade vi råkat se fel på tiden så jag fick stå ca en halvtimme och vänta på nästa men i den här kylan kändes det som flera timmar, när jag väl kom in i bussen kunde jag knappt röra mina fingrar. Så när jag kom hem gick jag ut med Bella sen tog jag en lång varm dusch :)

Tänkte också meddela att min telefon är lite konstig, måste ha en inställning som är fel men vet inte vad, men iaf så ser jag inte att jag fått sms och den vibrerar inte och ljudet funkar inte. Är nog så på 3 av 5 sms. Så är jag seg på att svara är det för att jag inte sett smset så ni inte tror något annat!

Hej från mig



Kommentarer
Postat av: Julia

Åh är så nöjd med skorna jag köpte! :) Tack för att du orkade följa med! :)

2010-12-31 @ 13:55:36
URL: http://juliaelhag.blogg.se/
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja det var jättegott :) Testa! :)

Gott nytt år :)

2010-12-31 @ 16:16:42
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0