Åh nu vill jag bort, bort till värmen

Det är inte långt kvar nu och det ska bli så skönt att komma iväg, komma iväg från allt. Det har hänt så mycket det här året så när vi är det ska jag försöka att slappna av och släppa allt och komma tillbaka med ny energi. Imorgon ska vi inhandla lite saker som vi ska ha med oss. Skulle egentligen göra det idag men vi har lite andra planer! Sen blir det träning också, imorgon eller söndag. Är så glad att jag nu kommit igång med träningen, får ju inte träna mer än 30-40 min men det gör gott för kroppen. Har så ont, va på massage i måndags och hon sa att jag skulle vara vaksam på mitt skulderblad för jag håller på att få en inflammation där. Har faktiskt bokat in en massage till innan vi åker för jag vill verkligen inte må dåligt där nere. Jag vill bara njuta, men tror att jag kommer göra det när vi väl är där. Är mest orolig för flyget. Men jag får se till att röra på mig så mycket jag kan eftersom det inte är bra att sitta still för länge. Har köpt en ny mobil och jag är riktigt nöjd med den. Nu ska jag plugga lite. Vi hörs.


En sån här har jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0