Maybe that's what happens when a tornado meets a volcano

Efter som jag blev sjuk i mars har jag inte kunnat göra klart vårterminen. Det innebär för det första att CSN inte vill ge mig några pengar för de anser att jag ska ha poäng från vårterminen. Men hur ska man kunna plugga när man ligger på sjukhus och får så mycket smärtstillande att man inte kommer ihåg något? För det andra ska jag plugga på 50 procent som är läkarnas ordination, det innebär att jag inte kommer bli klar med min undersköterskeutbildning förens 2012 . Hade jag inte blivit sjuk skulle jag vara klar nu till vintern. Nu under hösten ska jag göra klart det jag missat under våren. Men tydligen så går den sista terminen igång på hösten så tyvärr måste jag vänta från jan/feb nästa år till augusti innan jag kan göra klart den sista terminen. Känns så tråkigt, men det är väl min otur som vanligt. Vad ska jag då göra i ett halvår innan jag kan göra klart utbildningen?
Många frågor, men tyvärr har jag inget svar. Det enda jag känner nu är att jag är väldigt besviken, jag vill bli klar nu snart inte 2012.

Men nog om det igår var vi och käka middag på nex med Julia och Jonas. En liten avskedsmiddag för Julia, för imorgon åker hon tillbaka till Luleå. Kommer bli väldigt tomt att inte ha henne i sin närhet någe mer. Det var trevligt men blev dock lite besviken på maten. Tycker olles har den bästa maten! Men tyvärr var det fullbokat där.

Hade gärna tagit emot lite tips på vad NI vill läsa om!

Bjuder på några bilder från igår :)

/ Sofia











Kommentarer
Postat av: anna

Men shit vad långt o fint hår du har :)

2010-08-26 @ 13:06:36
URL: http://annanilsen.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh kommer att sakna dig med! Känns så himla tråkigt att du måste bo 25 mil bort! :(

2010-08-26 @ 15:50:49
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0